Agenția pentru Protecția Consumatorilor (APC) a organizat o nouă masă rotundă cu participarea mai multor directori de filiale ale unui operator național de telefonie. Reprezentanții APC au prezentat un raport statistic cu privire la petițiile parvenite pe diferite grupe de produse. Astfel, s-a menționat că numărul petițiilor este în scădere, iar aceasta denotă faptul că agentul economic acordă mai multe atenție consumatorilor. Responsabilii din domeniu au fost familiarizați și cu noile modificări și completări ale Legii nr 105 privind protecția consumatorilor. Totodată au fost discutate și obligațiunile agenților economici în activitatea comercială. Un alt aspect al discuțiilor a fost soluționarea petițiilor pe cale amiabilă, fiind puse în discuții cîteva exemple de situații de rezolvare a petițiilor pe cale amiabilă.
APC desfășoară asemenea întîlniri cu mai mulți agenți economici din țară din diferite domenii de activitate. Prin aceste acțiuni APC își propune intensificarea informării agenţilor economici în vederea educării acestora întru prevenirea şi combaterea practicilor comerciale, care ar putea să afecteze interesele legale ale consumatorilor precum și familiarizarea cu obligaţiile şi responsabilităţile agenţilor economici în vederea respectării drepturilor. În același timp, agenția tinde să contribuie la creşterea responsabilității agenților economici și consilierea lor în domeniul prevederilor legale și bunelor practici ce țin de protecția drepturilor consumatorilor.