Mai mulți agenți economici care prestează servicii medicale au participat, astăzi, la o masă rotundă, organizată de APC. Discuțiile s-au axat pe încălcările cel mai des depistate - lipsa informației complete în limba de stat, lipsa registrului de reclamații, practici comerciale înșelătoare utilizate de către agenții economici (informarea consumatorilor incorect despre metoda de investigare și tratament, garanții în servicii medicale, etc). Principalele subiecte de pe agenda evenimentului au fost despre mijloacele de măsurare utilizate la serviciile de disgnostic medicale, ce se supun supravegherii metrologice de Stat, modificările apărute în legislație din domeniul medical, importul legalizat al dispozitivelor medicale, precum și modul de recepționare și examinare a reclamațiior. Reprezentanții APC au prezentat și un raport statistic cu privire la petițiile parvenite pe domeniul serviciilor medicale. Astfel, s-a menționat că numărul petițiilor este mic, iar aceasta denotă faptul că agentul economic acordă multă atenție consumatorilor. Responsabilii din domeniu au fost familiarizați și cu noile modificări și completări ale Legii nr 105 privind protecția consumatorilor. Totodată au fost discutate și obligațiunile agenților economici în activitatea comercială. Un alt aspect al discuțiilor a fost soluționarea petițiilor pe cale amiabilă, fiind puse în discuții cîteva exemple de situații de rezolvare a petițiilor pe cale amiabilă.
APC își propune intensificarea informării agenţilor economici în vederea educării acestora întru prevenirea şi combaterea practicilor comerciale, care ar putea să afecteze interesele legale ale consumatorilor precum și familiarizarea cu obligaţiile şi responsabilităţile agenţilor economici în vederea respectării drepturilor. În același timp, agenția tinde să contribuie la creşterea responsabilității agenților economici și consilierea lor în domeniul prevederilor legale și bunelor practici ce țin de protecția drepturilor consumatorilor.