Agenția pentru Protecția Consumatorilor (APC) a organizat alte cîteva vizite de consultanță cu participarea mai multor directori de filiale ale unor companii de telefonie mobile din țară. În cadrul dialogului au fost discutate teme precum: drepturile consumatorilor, lista produselor care pot fi sau nu returnate, principalele încălcări și modul de a fi evitate, etc. Totodată au fost discutate și obligațiunile agenților economici în activitatea comercială. Responsabilii din domeniu au fost familiarizați cu prevederile legale ce țin de activitatea economică desfășurată cît și cu bunele practici în relațiile cu consumatorii. Un alt aspect al discuțiilor a fost soluționarea petițiilor pe cale amiabilă. APC desfășoară asemenea întîlniri cu mai mulți agenți economici din țară din diferite domenii de activitate.
Prin aceste acțiuni APC își propune intensificarea informării agenţilor economici în vederea educării acestora întru prevenirea şi combaterea practicilor comerciale, care ar putea fi posibile să afecteze interesele legale ale consumatorilor, familiarizarea cu obligaţiile şi responsabilităţile agenţilor economici în vederea respectării drepturilor. În același timp, agenția tinde să contribuie la creşterea responsabilității agenților economici și consilierea lor în domeniul prevederilor legale și bunelor practici ce țin de protecția drepturilor consumatorilor.