DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Agenția pentru protecția consumatorilor a dat start vizitelor de consultanță
Agenția pentru protecția consumatorilor a dat start vizitelor de consultanță
27 Ianuarie | 2016
Agenția pentru protecția consumatorilor a dat start vizitelor de consultanță
eye
917

Agenția pentru Protecția Consumatorilor (APC), în calitate de autoritate publică administrativă responsabilă de implementarea politicii statului și strategiei în domeniul protecției consumatorilor, a dat start vizitelor de consultanță în scopul informării consumatorilor. Reprezentanții APC se întîlnesc cu tineri consumatori din instituții de învățămînt din mai multe localități ale țării. Întîlnirile se desfăşoară după principiul familiarizării participanţilor cu prevederile actelor legislative în vigoare, întrebări-răspunsuri, precum şi reliefarea problemelor existente a consumatorilor din teritoriile vizitate.

Discuțiile purtate se referă la următoarele aspect: drepturile și obligațiunile consumatorilor, modul corect de reclamare a produselor neconforme, de restituire a mărfii sau a contravalorii produselor neconforme, cît și despre practicile comerciale incorecte și clauzele abuzive în contracte.

Realizarea acestor vizite este orientată spre prevenirea şi combaterea practicilor care afectează interesele legale şi drepturile consumatorilor, cu intenţia de a schimba atitudinea şi comportamentul consumatorilor în scopul formării unei conştiinţe critice şi responsabilităţi sociale

APC vine să vă reamintească că scopul acestor vizite de consultanță este de a informa şi educa consumatorii. Prin aceste acțiunii, Agenția pentru Protecția Consumatorilor în calitate de organizator, tinde să contribuie la creşterea capacităţii decizionale a consumatorilor, să informeze consumatorii despre drepturile lor, să prevină eventualele încălcări din partea agenților economici prin informarea și consilierea în domeniul prevederilor legale și bunelor practici ce țin de protecția drepturilor consumatorilor cît și să îmbunătățească calitatea serviciilor prestate de comercianți în toate localitățile Republicii Moldova.

01 Noiembrie | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Octombrie | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Octombrie | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...