Consumatorii știu cum să ceară socoteală agenților economici care vând produse neconforme!
Recent, o locuitoare a mun. Chișinău a procurat o ușă metalică, pentru care a achitat suma de 3600 lei. Chiar în primele zile de exploatare, ușa prezenta neconformități, instalația cu defecte, nu se închidea, balamalele erau fixate incorect, lacătul defect, aceasta a constatat că produsul este de calitate necorespunzătoare.
Ulterior, a depus o cerere prealabilă către administratorul întreprinderii, prin care a solicitat să îi fie reinstalată ușa conform tehnologiei corespunzătoare. Revendicarea nu a fost satisfăcută, iar consumatoarea a decis să depună o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. În rezultatul implicării agenției, în soluționarea problemei respective, agentul economic în comun acord cu petiționarul a satisfăcut revendicările consumatorului, demontând și apoi montând ușa corespunzător.
Dragi consumatori, dacă ați întâmpinat probleme privind calitatea unui produs sau prestarea unui serviciu nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. Ne puteți găsi la Telefonul Consumatorului 022 51-51-51 sau la adresa: mun. Chişinău, sector Centru, str.Vasile Alecsandri, 78.