Un consumator s-a adresat la un centru de reparație a tehnicii de uz casnic, pentru reparația fierului de călcat.
După diagnosticare s-a constatat că urmează a fi schimbată doar talpa, care ulterior a fost comandată la producător, după care consumatorul a refuzat schimbul tălpii și a solicitat restituirea contravalorii serviciului însă acesta a refuzat.
În acest context, consumatorul a apelat la Telefonul Consumatorului al Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței 022 51 51 51, unde a semnalizat problema cu care s-a confruntat și a fost sfătuit să depună o petiție în adresa Agenției. În urma depunerii unei plângeri în scris, revindecările au fost soluționate pe cale amiabilă, agentul economic luând decizia să restituie contravaloarea serviciului în mărime de 840 lei, drept urmare consumatorul prin recipisă a declarat că nu are pretenții față de agentul economic și nu solicită răspuns în formă scrisă de la APCSP.