DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Cazuri de succes REPARAȚIE A MAȘINII CU NĂBĂDĂI
REPARAȚIE A MAȘINII CU NĂBĂDĂI
Istorii de succes
REPARAȚIE A MAȘINII CU NĂBĂDĂI
eye
1408

Recent, un consumator din Fălești  și-a reparat automobilul la un auto service din capitală. Consumatorul a solicitat de la agent economic schimbarea pompei de răcire, a filtrului de combustibil, precum și a plăcuțelor de frână  la automobilul său de model Renault Megane Scenic.

După ce s-au finalizat  executarea lucrărilor de reparație, consumatorul a mers să testeze mașina.  După 2 km parcurși, motorul  autoturismului s-a oprit. În urma ajutorului oferit de un șofer, acesta a ajuns înapoi la auto service, unde și-a înaintat nemulțumirea față de servicii. Automobilul a fost lăsat până a doua zi, timp în care s-a depistat că pentru reparație nu au fost folosite piese calitative, ceea ce a dus la deterioararea mașinii.

În urma discuțiilor purtate între cei doi subiecți, agentul economic și-a recunoscut vina și a promis că defecțiunile vor fi remediate, costurile fiind suportate de firmă. Agentul economic  a dat asigurări că au fost scoase și curățite injectoarele de combustibil și în acest mod, automobilul va fi ca nou.

După exploatarea mașinii, aceasta s-a defectat iarăși în timpul circulației, consumatorul telefonând la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței și depunând o plângere în Registrul de reclamații a întreprinderii. Din motiv că, agentul economic refuza să soluționeze problema, acesta a depus o reclamație în cadrul Agenției, cu revendicarea de a-i acoperi dauna materială pentru deteriorarea motorului.

În urma intervenției prompte a Agenției, consumatorul a primit de la agent economic despăgubiri în valoare de 5000 lei.

01 Noiembrie | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 Octombrie | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 Octombrie | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...