În adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a parvenit o reclamație din partea unei familii în vederea prestării necorespunzătoare a serviciilor de fitness și organizarea activităților sportive. În acest context consumatorii au solicitat restituirea contravalorii serviciului neprestat în baza contractelor de prestări servicii în valoare de 5000 lei.
Agentul economic, însă a refuzat să revendice dreptul consumatorilor asupra sumei bănești, invocând că taxele nu pot fi rambursate. În acest caz, consumatorii s-au adresat cu o reclamație către agentul economic, solicitând dreptul acestora de a-și recupera banii achitați. Subiectul economic a refuzat satisfacerea pretențiilor consumatorilor, ceea ce i-a impulsionat să depună o plângere în cadrul APCSP.
Prin implicarea APCSP, agentul economic a acceptat soluționarea pe cale amiabilă conflictului apărut, consumatorilor restituindu-se contravaloarea taxelor fiscale achitate în mărime 5000 lei.