DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Tabloul săptămânal al reclamațiilor
Tabloul săptămânal al reclamațiilor
24 April | 2018
Tabloul săptămânal al reclamațiilor
eye
1060

Consumatorii sunt tot mai nemulțumiți de telefoanele mobile pe care le procură. În fiecare săptămână, în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței parvine cel puțin o reclamație cu privire la defectarea telefoanelor în perioada termenului de garanție al produsului. Astfel, la sediul Agenției sunt soluționate petiții ce țin de procurarea telefoanelor cuprinse cu sume între 26 mii lei și 1 leu. Cea mai mică sumă, de1 leu, a fost restituită unui consumator care a procurat un dispozitiv la promoție. Chiar și în aceste condiții, consumatorul a solicitat contravaloarea produsului, ceea ce demonstrează capacitatea consumatorului  de a-și manifesta  drepturile.

Menționăm faptul că, în perioada 17-21 aprilie, în adresa Agenției au fost depuse 10 petiții referitor la neconformitatea telefoanelor mobile. În 7 dintre cazuri, consumatorii au întâmpinat probleme la utilizarea acestora după scurt timp de la procurare, în celelalte 3- consumatorii au reclamat calitatea serviciilor de reparație a telefoanelor.

Acest tip de reclamații este urmat de refuzul agentului economic de a prezenta Registrul de reclamații, consumatorii fiind deranjați de această problemă în 4 dintre cazuri;

O serie de alte plângeri s-au realizat în vederea procurării unui aragaz defect, aparat de cafea,  acumulator pentru automobil neconform, țiglă metalică necalitativă, dar și a prestării serviciului de agrement precum frecventarea unei piscine pentru copii, serviciului transport interurban sau a refuzului de a deservi consumatoarea în cadrul unei frizerii.

Precizăm că, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței  a înregistrat pentru săptămâna precedentă un număr total de 31 de reclamații.

01 November | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 October | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 October | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...