DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Sinteza săptămânală a reclamațiilor
Sinteza săptămânală a reclamațiilor
06 August | 2018
Sinteza săptămânală a reclamațiilor
eye
979


Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP), în perioada 30 iulie - 3 august, a fost sesizată de numeroși consumatori privind calitatea prestării serviciilor turistice. În cazul a 5 reclamații înaintate de către consumatori este examinat motivul prestării necorespunzătoare a serviciilor turistice, hoteliere sau chiar neprestarea acestor servicii. În funcție de problema înaintată, aceștia sunt în drept să solicite stabilirea unei despăgubiri pentru serviciul prestat necorespunzător, reducerea corespunzătoare a prețului sau restituirea contravalorii serviciului în cazul neprestării acestuia.

Totodată, cei care au procurat produse industriale, s-au ciocnit de probleme la achiziționarea a 2 televizoare, care aveau defecțiuni din fabrică, a unui telefon mobil, a unei coloane de gaz necalitative, piesă de schimb pentru automobil, uși cu defect,  precum și a unei genți de marcă, care s-a deteriorat la scurt timp de la procurare.

Serviciile prestate, care le-au dat bătăi de cap cetățenilor moldoveni au fost constatate prin următoarele reclamații: serviciu de înfrumusețare, serviciu de deservire a interfonului, prestare serviciu stație petrolieră, serviciu achitare prin intermediul terminalului de plată, serviciu de deservire clienți în cadrul unei bănci comerciale, serviciu furnizare internet, sechestru neîntemeiat pe automobil, refuz prezentare a Registrului de reclamații, precum și încălcarea drepturilor consumatorului în cadrul încheierii unui contract de investiții.

Pe parcursul săptămânii trecute, în adresa APCSP au parvenit 42 de plângeri. 

01 November | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 October | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 October | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...