În perioada 21 - 25 septembrie 2020 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 43 de reclamații de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale.
Au fost stabilite 5 măsuri restrictive cu aplicarea sancțiunilor în sumă de 12 000 lei. A fost înregistrat 3 cazuri soluționate pe cale amiabilă, prin urmare a fost restituită contravaloarea produselor/serviciilor în sumă de 14 164 lei.
De asemenea au fost efectuate 10 controale de stat planificate și 13 controale inopinate, au fost înregistrate 150 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.