În perioada 17-21 februarie 2020 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au parvenit 34 de sesizări de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Astfel, aceștia au solicitat alimentarea calitativă a automobilelor cu produse petroliere, motivând necorespunderea alimentării din punct de vedere cantitativ și calitativ a benzinei (2 reclamații).
Cetățenii din Republica Moldova au întâmpinat dificultăți și la prestarea serviciilor publice de gospodărie comunală, reclamând calitatea contorului de apă, precum și facturarea incorectă la volumul de apă consumat, acestea fiind readresate Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică a Republicii Moldova.
Alte servicii necorespunzătoare, care i-au nemulțumit pe consumatori sunt: servicii GSM (datorie nejustificată a abonamentului), reparație telefon, reparație notebook, încălțăminte, jucării, electrocasnice.
În același timp, neconformitatea bunurilor achiziționate s-a referit la căști necalitative și îmbrăcăminte de marcă neconformă.
De asemenea au fost efectuate 9 controale de stat planificate și 1 control inopinat, au fost înregistrate 217 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.