DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Sala de fitness? Cum să o alegem pe cea potrivită?
Sala de fitness? Cum să o alegem pe cea potrivită?
31 August | 2014
Sala de fitness? Cum să o alegem pe cea potrivită?
eye
983

Interesul oamenilor pentru sănătate și fitness este din ce în ce mai mare, astfel încât fitness-ul este unul dintre cele mai populare și mai practicate sporturi, atât în Republica Moldova, cât și în restul țărilor.

Este foarte important ca atunci când cauţi o sală sau un club de fitness să nu faci alegerea în grabă pentru că s-ar putea să regreţi. Sunt multe lucruri de care trebuie să ţii cont atunci când alegi o sală de fitness, dar cel mai important este că aceasta trebuie să vină în întâmpinarea necesităților tale.

Agenția pentru Protecția Consumatorilor vine cu un șir de recomandări la ce trebuie să atrageți atenție atunci cînd faceți alegerea sălii:

  • Vizitează mai multe sălii de fitness și compară prețurile și serviciile oferite;
  • Întreabă despre activitățile desfășurate și dacă ai dreptul să asiști/să participi gratis la o activitate. Deasemenea, întreabă și părerile celor ce frecventează sala de ceva timp despre experiență lor.
  • Întreabă dacăantrenorii / instructorii sunt calificaţişi dacă serviciile acestora intră în preţul abonamentului. Dacă eşti începător vei avea nevoie de ajutor pentru a învăţa cum să execuţi corect exerciţiile şi ce program să respecţi.
  • Fă cunoştinţă cu managerul şi personalul sălii şi vezi ce fel de oameni sunt, dau dovadă deamabilitateşi îşi dau interesul să te ajute sau vor doar să-ţi ia banii.
  • Vizitează sala la o oră la care te-ai duce în mod normal şi fii atent lacâţi oameni sunt în sală, dacă este aglomeraţie şi trebuie să stai la rând la aparate sau benzi / biciclete ar trebui să-ţi cauţi altă sală deoarece pauzele lungi te scot din ritm şi sunt neproductive.
  • Sala trebuie să fie situată cât maiaproapede casă şi/sau de zonele pe care le frecventezi zilnic, deoarece distanţa mare până la sală implică costuri adăugătoare cum ar fi costul transportului, timpul pierdut pe drum etc.
  • Atrage atenția dacă sala estespaţioasă, curată, aerisită (dacă are aer condiţionat),incluzând aici desigur şivestiarele, toaletele, duşurile.
  • Verifică dacă aparatele suntmoderne, noi şi bine întreţinute, dacă sunt înnumăr suficient, dacă suntdiversificateşi dacă sunt grupate astfel încât să-ţi uşureze antrenamentul. Orar & Preţuri
  • Cere un fluturaş cu toatetipurile de abonamenteşi alege ce tip de abonament ţi se potriveşte având în vedere criterii precumpreţul şi orarul.
  • Cere și contractul ce urmează să-l semnezi pentru al studia la domiciliu ! În caz că are clauze ce îti afectează drepturile tale în calitate de consummator, negociază-le.
  • Un aspect important la care trebuie să atrageți atenția este condițiile în care puteți solicita desfacerea contractului.
  • Verificați să nu includă taxe ascunse!
  • Interesați-vă despre lipsele motivate de la sală, de exemplu în caz de îmbolnăvire, ce se întimplă cu abonamentul?!
  • Fiți atenți la ofertele promoționale! Deseori aceste oferte sunt insotițe de practice comerciale incorecte !

În caz , că nu sunteți satisfăcut de serviciile prestate, solicitați registrul de reclamații ce trebuie să fie prezent în orice sală de fitness și formulați în scris solicitările Dvs!

Dacă în cele din urmă, dacă nu vi se soluționează pretențiile, depuneți o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

Reclamațiile pot fi depuse la sediul APC din mun.Chișinău,str.Vasile Alecsandri,78, oficiul 101 sau în oficiile teritoriale din Mun.Bălți, str. Victoriei,54, sau Or.Cahul, str. Ștefan cel Mare,110. Deasemenea , reclamațiile pot fi trimise și la adresa de email: consumator@apc.gov.md

Pentru consultații, nu ezitați să ne telefonați la Linia fierbinte +373-22-74-14-64 sau Linia verde: 0800 28 0 28 (apel gratuit din raioanele Republicii Moldova).

01 November | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 October | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 October | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...