DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Noi reclamații de la consumatori
Noi reclamații de la consumatori
02 April | 2018
Noi reclamații de la consumatori
eye
1587

Plângerile depuse de consumatori în săptămâna precedentă au fost în număr de 22. Astfel, acestea au fost înregistrate în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței și repartizate inspectorilor spre examinare. Reiterăm faptul că, legislația cu privire la petiționare prevede pentru examinarea și soluționarea petițiilor consumatorilor-30 de zile lucrătoare, însă inspectorii APCSP se încadrează în soluționarea reclamațiilor parvenite în termen de 15 zile.

Săptămâna trecută, consumatorii au întâmpinat probleme la exploatarea telefoanelor mobile (4 reclamații), ceea ce a servit drept motiv să se depună plângeri în cadrul Agenției în vederea reparației telefoanelor, ce s-au defectat în perioada garanției produsului sau, după caz,  restituirea contravalorii bunului.

Tot în aceiași săptămână, un consumator a reclamat problema neeliberării pașaportului tehnic la procurarea unei stropitoare agricole, într-un alt caz, o consumatoare a depus o plângere cu privire la defectarea cazanului de gaz, solicitând remedierea imediat acestei situații;

Precizăm că în cadrul Agenției au parvenit petiții ce vizează prestarea serviciilor de telefonie fixă, producerea și montarea unei scări din lemn exterioară pentru o locuință, utilizarea practicilor incorecte prin oferirea informațiilor false la procurarea unui automobil, precum și petiții, care conform competențelor, au fost redirecționate spre soluționare către alte instituții. Astfel, în cadrul APCSP au parvenit 2 reclamații ce țin de serviciile avia, care au fost  readresate Autorității Aeronautice Civile a Republicii Moldova.

Reamintim că, pentru a reclama o problemă la procurarea unui produs sau prestarea unui serviciu, consumatorii  pot  depune o petiție utilizând emailul instituției consumator@apc.gov.md, prin intermediul Poștei Moldovei sau deplasându-se fizic pe adresa mun.Chișinău, str.V.Alecsandri 78. Pentru consultație puteți apela la TELEFONUL CONSUMATORULUI: 022 74 14 64 sau la LINIA VERDE (apel gratuit în rețeaua fixă din toate r-nele R.M) 0 800 28 028

01 November | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 October | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 October | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...