Pe parcursul săptămânii 26-30 noiembrie, reprezentanții Cancelariei APCSP au înregistrat peste 30 de petiții. Petiționarii s-au expus asupra produselor nesatisfăcătoare procurate. Odată cu răcirea temperaturii din termometre, aceștia s-au arătat nemulțumiți de funcționalitatea unui cazan de gaz și a unui termostat necalitativ achiziționat pentru o centrală termică, împiedicând consumatorul să regleze temperatura dorită a camerei. În aceste cazuri, consumatorii au solicitat reparația produselor sau înlocuirea acestora cu bunuri de calitate corespunzătoare.
De menționat faptul reclamării din partea cetățenilor și a altor produse cum ar fi, telefoane necalitative (2 petiții), televizor defect, uși neconforme, precum și servicii ce nu au corespuns așteptărilor consumatorilor: transfer de bani nereușit prin intermediul unui terminal de plată, servicii spălătorie auto, serviciu vulcanizare, serviciu transport rutier etc.
La Telefonul Consumatorului au fost notificate în această perioadă - 109 apeluri telefonice.