Un consumator din r-nul Fălești a întâmpinat o problemă la transferarea banilor într-un cont pentru a procura online un produs. Utilizatorul a realizat transferul printr-un terminal de plată. La introducerea a unei bancnote cu valoarea de 500, terminalul a identificat-o drept a fi de 200. În urma acestui fapt, consumatorul a telefonat imediat la Linia Fierbinte indicată pe bonul fiscal. După nenumărate încercări de a vorbi cu agentul economic care se face responsabil de această situație, consumatorul așa și nu a reușit să ia legătura cu acesta.
În această situație s-a pomenit și o consumatoare din Chișinău, care a utilizat terminalul de plată pentru achitarea serviciilor comunale. Aceasta a decis să folosească pentru achitarea serviciilor un alt terminal, la care, de asemenea, s-a produs o eroare de calcul, consumatoarea rămânând păgubașă.Consumatoarea, de asemenea, nu a putut obține o reacție din partea agentului economic vizat.
În consecință, consumatorii au depus reclamații în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, prin implicarea căreia, aceștia și-au restituit toate pagubele materiale suferite.