DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Cazuri de succes Și-a cerut drepturile pentru servicii de vacanță neprestate
Și-a cerut drepturile pentru servicii de vacanță neprestate
Istorii de succes
Și-a cerut drepturile pentru servicii de vacanță neprestate
eye
1558

În cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței  a fost notificată  o petiție a unei doamne din Chișinău, ce a procurat un pachet turistic în Grecia. Consumatoarea a achitat pentru sejur peste 1390 euro. Acești bani urmau să fie valorificați printr-un sejur de 2 persoane, cazare într-un hotel de 4 stele și alimentație inclusă.

Spre regret, cu câteva zile înainte de a merge în vacanță femeia s-a îmbolnăvit, având nevoie  de tratament. Aceasta nu a anunțat reprezentanții agenției de turism, sperând că se va însănătoși până la data executării zborului. Recuperarea acesteia, însă întârzia, astfel consumatoarea a fost nevoită să renunțe la vacanță. Despre acest lucru, ea a infomat agentul economic cu o zi înainte de plecare, acesta, însă a reacționat negativ, imputându-i lipsa informației prealabile privind existenț unui concediu medical. La rândul ei, consumatoarea și-a cerut drepturile prin solicitarea restituirii contravalorii serviciilor neprestate. În rezultat, tur-operatorul a tărăganăt mai multe săptămâni satisfacerea pretențiilor consumatoarei, ceea ce a motivat-o să depună o reclamație în adresa APCSP.

În urma intervenției inspectorului APCSP, agentul economic a întreprins măsurile necesare spre a soluționa divergențele pe cale amiabilă. Astfel, reprezentantul agenției de turism a emis o Scrisoare de garanție, prin care s-a obligat să achite valoarea sejurului în rate până în luna mai 2019.

01 November | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 October | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 October | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...