În adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței s-a adresat un consumator cu o reclamație care a procurat online, două bilete pentru participarea la un eveniment și nu era de acord cu suma de bani restituită care a constituit 80% din prețul achitat pentru bilete.
În procesul de examinare a reclamației, a fost citat agentul economic pentru a oferi explicații pe cazul dat. Totodată a fost informat despre faptul că nu era stabilită în termeni și condiții, procedura legală de rambursare a banilor în cazul returnării biletelor de către consumator, la fiecare etapă. Termenele și condițiile trebuie să cuprindă informații clare privind procedura de restituire a contravalorii biletelor la orice etapă în conformitate cu cadrul legal existent, și trebuie să fie accesibil consumatorului.
Prin urmare, Reieșind din rezultatele examinării petiției, la sediul APCSP a fost înregistrată o recipisă depusă de consumatoare, prin care s-a comunicat că problema înaintată către agent economic a fost soluționată pe cale amiabilă, și astfel, i-a fost restituită cumpărătoarei suma integrală pentru bilete.