Un consumator din mun. Chișinău a procurat o mașină de uscat rufe în valoare de cca 9000 lei pentru care a primit un termen de garanție de 24 luni. După doar 2 luni de la exploatarea acesteia mașina a prezentat defecțiuni tehnice. Cumpărătorul a apelat la numărul de telefon indicat pe bonul de garanție, ulterior acesta a fost redirecționat la Service Centrul Autorizat care a înregistrat problema tehnică, fiind informat că vor rezolva problema în decurs de o săptămână.
Prin urmare, consumatorul nu a mai fost apelat de Service, însă după mai multe apeluri insistente, a reușit să contacteze agentul economic de la care procurase aparatul electric de uz casnic și după o examinare a bunului de către meșter, s-a depistat tipul defecțiunii. Acesta a menționat că firma în cauză nu dispune de piesa necesară pentru a repara mașina de uscat rufe și vor anunța consumatorul atunci când va exista piesa în stoc.
În acest context, consumatorul a depus o plângere pe numele agentului economic. În urma examinării minuțioase a petiției de către inspectorii APCSP, aceștia au întreprins măsurile necesare, revendicările consumatorului fiind soluționate pe cale amiabilă și i-a fost restituită contravaloarea produsului procurat.