În contextul în care comerțul electronic se intensifică la nivel mondial, inclusiv în rândul cetățenilor moldoveni, un consumator originar din Criuleni a procurat o mașină de spălat vase, utilizînd pentru aceasta o platformă online. Pentru bunul procurat acesta a achitat în jur de 10 000 lei, primind și un certificat de garanție După doar 4 luni de la exploatarea obiectului de uz casnic, mașina s-a dovedit a fi neconformă prin încălzirea insuficientă a apei și spălarea necorespunzătoare a vaselor.
În aceste condiții, consumatorul s-a adresat la agentul economic vizat pentru a i se repara aparatul electrocasnic. Ca răspuns, agentul economic a invocat faptul că piesa ce necesită a fi schimbată trebuie procurată din țările europene. Ulterior, consumatorul a așteptat remedierea acestei situații timp de 3 luni din momentul adresării. După expirarea acestui termen, consumatorul din nou a fost refuzat, defecțiunile produsului ramânând neînlăturate.
Drept rezultat, consumatorul s-a adresat cu o petiție în scris la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, prin aportul căreia acestuia i-a fost restituită contravaloarea produsului procurat.