Consumatorii știu cum să ceară socoteală agenților economici care prestează servicii neconforme!
O consumatoare din mun. Chișinău a îndeplinit un act de primire-predare a scurtei și a achitat integral suma pentru prestare serviciilor la o companie de curățare chimică. În aceeași zi consumatoarea a fost telefonată că i s-ar fi depistat un defect (ruptură) pe haină, însă consumatoarea a refuzat să ridice scurta dat fiind faptul că la îndeplinirea actului de primire-predare nu s-a depistat nici un defect. Consumatoarea a solicitat să i se compenseze integral suma de achiziție a scurtei și sumei achitate pentru neprestarea serviciului.
Agentul economic nu și-a asumat obligația de a compensa banii, și din acest motiv, cumpărătoarea a depus o reclamație la Sediul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței.
În urma reacției prompte a APCSP consumatoarei i-a fost compensată suma de 2172 lei
Dragi consumatori, dacă ați întâmpinat probleme privind calitatea unui produs sau prestarea unui serviciu nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. Ne puteți găsi la Telefonul Consumatorului 022 51 51 51 sau la adresa: mun. Chişinău, sector Centru, str.Vasile Alecsandri, 78.