DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Cazuri de succes Bani restituiți pentru comision bancar exagerat
Bani restituiți pentru comision bancar exagerat
Istorii de succes
Bani restituiți pentru comision bancar exagerat
eye
1515

Un consumator a apelat call centrul unei bănci comerciale pentru a primi informații referitor la recepționarea unui transfer bănesc din România. Operatorul i-a propus două opțiuni de ridicare a banilor: în numerar cu aplicarea comisionului de 6% sau prin transfer la un cont de card, cu aplicarea comisionului de 0,8%. Consumatorul a optat pentru transferul la un cont de card și s-a apropiat la una din filialele băncii în vederea depunerii unei cereri în acest sens. A completat cererea, iar după o așteptare de 1h și 20 min, colaboratorul băncii a anunțat consumatorul ca operațiunea de transfer pe contul de card nu poate fi efectuată și i-a perfectat documentele necesare pentru eliberarea numerarului cu aplicarea comisionului de 6%.

La ieșirea din filiala băncii, consumatorul a făcut o înscriere în în Registrul de reclamații, unde a descris situația. În termen de 14 zile, consumatorul a revenit și a verificat rubrica „Măsuri întreprinse de către administrația unității”, care nu era completată.

Astfel, consumatorul a depus o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor, iar urmare a intervenției Agenției, consumatorului i-au fost restituită suma excesivă a comisionului încasat.

Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți contacta la TELEFONUL CONSUMATORULUI 022-74-14-64 sau la adresa, mun. Chişinău, sectorul Centru, str.Vasile Alecsandri 78, etajul 1.

01 November | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 October | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 October | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...