DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Cazuri de succes A primit despăgubiri pentru servicii funerare necalitative
A primit despăgubiri pentru servicii funerare necalitative
Istorii de succes
A primit despăgubiri pentru servicii funerare necalitative
eye
1463

O consumatoare din Chișinău a achiziționat de la o firmă, care oferă servicii funerare, un monument din granit în valoare de cca 13 000 lei. Prin înțelegerea dintre agent economic și consumator, monumentul solicitat trebuia să fie realizat în baza diametrului de  1, 335 x 061 x 8 x12 cm,  achitându-se și o sumă  în avans în mărime de 4000 lei.

După o perioadă de două luni, consumatorul  a mers la întreprinderea dată după monumentul funerar. În timpul examinării acestuia, consumatorul a constatat că mărimile monumentului nu corespundeau cu cele stabilite. În consecință, consumatorul a solicitat agentului economic să-i restituie acestuia avansul achitat sau să-i fabrice un monument cu dimensiunile indicate în contract. Agentul economic  nu a răspuns solicitărilor consumatorului, invocând că monumentul nu putea să aibă dimensiuni mai mari de 10 cm grosime, deoarece aceasta este mărimea standard cu care firma operează.

Din considerentul că, consumatorului nu i-au fost revendicate drepturile, acesta  s-a adresat cu o petiție către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, care luând legătura cu agentul economic vizat și examinând toate faptele și circumstanțele produse, a întreprins toate măsurile pentru a rezolva conflictul pe cale amiabilă. În rezultat, consumatorului i-a fost oferită o despăgubireîn valoare de 2500 lei pentru serviciul prestat necalitativ 

01 November | 2024
Retrospectiva pentru 9 luni ale anului 2024 
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) prezintă rezultatele înregistrate în cadrul activităților de supraveghere a  pieței și  protecției consumatorilor. Datele statistice 9 luni ale anului 2024 reflectă intensitatea acțiunilor de supraveghere a ...
31 October | 2024
Black Friday : Cum să vă bucurați de reduceri reale, fără capcane
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor oferă câteva recomandări consumatorilor pentru perioada Black Friday sau Săptămâna neagră, care are loc, de obicei, în luna noiembrie. Deși Black Friday aduce reduceri substanțiale la o gamă variată de produse, este esențial ca fie...
28 October | 2024
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecț...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) anunță, în colaborare cu Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică (AHCCJ), lansarea oficială și implementarea proiectului „Crearea și organizarea Centrului Unic de Apel pentru Consumatori (Acțiunea SCCC)”. Această ini...